Forum o grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Skrypty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Config
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ad4m
Marszałek



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Czw 22:09, 08 Lut 2007 Temat postu: Skrypty

Skrypt - Skrypt skłąda się z grupy komend które mogą być używane osobno. W skrypcie chodzi o to że wciśnięcie konkretnego guzika aktywuje wiele komend w grze co ma na celu wykonanie w sposób prosty skomplikowanej czynności jak np zmiana klasy.



W każdym skrypcie przypisany jest klawisz X a w niektórych może pojawić sie T (oczywiście należy go zmienić na wybrany przez siebie), jeżeli jest X1, X2.. tzn. że należy przypisać do danego skryptu kilka klawiszy.



Skrypt na obrót o 180 stopni

bind X "cl_yawspeed 900; +right; wait 22; -right; cl_yawspeed 140"



Skrypt na zmianę koloru celownika

set css0 "cg_crosshairColor "red";cg_crosshairColorAlt "red";echo "crosshair ^7(^1+^7)";set cstog vstr css1"
set css1 "cg_crosshairColor "orange";cg_crosshairColorAlt "orange";echo "crosshair ^7(^8+^7)";set cstog vstr css2"
set css2 "cg_crosshairColor "green";cg_crosshairColorAlt "green";echo "crosshair ^7(^2+^7)";set cstog vstr css3"
set css3 "cg_crosshairColor "cyan";cg_crosshairColorAlt "cyan";echo "crosshair ^7(^5+^7)";set cstog vstr css4"
set css4 "cg_crosshairColor "blue";cg_crosshairColorAlt "blue";echo "crosshair ^7(^4+^7)";set cstog vstr css5"
set css5 "cg_crosshairColor "white";cg_crosshairColorAlt "white";echo "crosshair ^7(^7+^7)";set cstog vstr css6"
set css6 "cg_crosshairColor "black";cg_crosshairColorAlt "black";echo "crosshair ^7(^0+^7)";set cstog vstr css0"
set cstog "vstr css0"
bind X "vstr cstog"



Skrypt na “czystego” screena

set clearshot "cg_crosshairSize 0; cg_draw2D 0; cg_drawgun 0; wait 10;
screenshotJPEG; cg_drawgun 1; cg_draw2D 1; echo ^0S^7c^0r^7e^0e^7n; cg_crosshairSize 30"

bind X "vstr clearshot"


Skrypt na zmianę ilości FPS

bind h "vstr fps"

set fps "vstr fps1"
set fps1 "com_maxfps 100; echo FPS na 100; set fps vstr fps7"
set fps2 "com_maxfps 75; echo FPS na 75; set fps vstr fps1"
set fps3 "com_maxfps 45; echo FPS na 45; set fps vstr fps2"
set fps4 "com_maxfps 125; echo FPS na 125; set fps vstr fps3"
set fps5 "com_maxfps 180; echo FPS na 180; set fps vstr fps4"
set fps6 "com_maxfps 240; echo FPS na 240; set fps vstr fps5"
set fps7 "com_maxfps 300; echo FPS na 300; set fps vstr fps6"


Skrypt na włącznie i wyłącznie dema

bind X "vstr demotoggle"
set startdemo "autorecord; set demotoggle vstr stopdemo"
set stopdemo "stoprecord; set demotoggle vstr startdemo"
set demotoggle "vstr startdemo"



Skrypt na zmianę klasy

bind X1 "class m 1;say_team ^1M^0edic ^1- ^7SMG"
bind X2 "class f 1;say_team ^1F^0ield ^1O^0p ^1- ^7SMG"
bind X3 "vstr engi"
bind X4 "vstr cop"
bind X5 "vstr sol"
seta engi "vstr eng1"
seta eng1 "class e 1;say_team ^1E^0nginner ^1- ^7SMG;set engi vstr eng2"
seta eng2 "class e 2;say_team ^1E^0nginner ^1- ^7Rifla;set engi vstr eng1"
seta cop "vstr cop1"
seta cop1 "class c 1;say_team ^1C^0overt ^1O^0ps ^1- ^7Sten;set cop vstr cop2"
seta cop2 "class c 2;say_team ^1C^0overt ^1O^0ps ^1- ^7FG42;set cop vstr cop3"
seta cop3 "class c 3;say_team ^1C^0overt ^1O^0ps ^1- ^7k43;set cop vstr cop1"
seta sol "vstr sol1"
seta sol1 "class s 5;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7Mortar;set sol vstr sol2"
seta sol2 "class s 3;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7Flamer;set sol vstr sol3"
seta sol3 "class s 4;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7Panzer;set sol vstr sol4"
seta sol4 "class s 2;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7MG42;set sol vstr sol1"



Skrypt na wybór teamu

bind "X1" "team red; say Axis"
bind "X2" "team blue; say Allies"
bind "X3" "team spectator; say Spectator"



Skrypt na zmianę nicka w grze

bind X "vstr nicktoggle"

set nick1 "name ^4nickpierwszy ;set nicktoggle vstr nick2"
set nick2 "name ^4nickdrugi ;set nicktoggle vstr nick3"
set nick3 "name ^4nicktrzeci ; set nicktoggle vstr nick1"
set nicktoggle "vstr nick1"



Skrypt na bezpośrednie wsparcie ogniowe(tylko Field Ops)

Jednym przyciskiem przywołujemy artylerję na cel który wskazujemy kursorem myszki przed wciśnięciem przycisku.

bind "X" "+zoom;+attack;-attack;-zoom"



Skrypt Snipera

Dla leniwicy snajperów, pod jednym przyciskiem kucasz i podstawiasz lunete do oka.

bind "X" "vstr nextsnipecrouchtoggle"

set snipecrouch "+movedown; weapalt; set nextsnipecrouchtoggle vstr
snipestand"
set snipestand "-movedown; weapalt; set nextsnipecrouchtoggle vstr snipecrouch"
set nextsnipecrouchtoggle "vstr snipecrouch"



Skrypt na respawn ze zmianą klasy, teamu czy spawnpointu
to dość długi skrypt ale profesjonaliści bez niego praktycznie nie wchodza na serwer..
Oto funkcje tego skryptu :
- Wybrana klasa i uzbrojenie są wyświetlane w teamchacie.
- Można wybierać team.
- Spawnpoint (blisko allies, blisko axis) jest ogłaszany w teamchacie.

//
// Respawn-Script (for classes, weapons, team and spawn-point)
//
// część 1, Axis, Allies lub spectator
//
bind "X" "team red" // gra po stronie Allies
bind "X" "team blue" // gra po stronie Axis
bind "X" "team spectator" // Spectator
//
// część 2, wybór klasy i broni
//
bind "X" "mp_playertype 0;mp_weapon 8;say_team ^5spawn:^1[^7Panzerfaust^1]
bind "X" "mp_playertype 0;mp_weapon 9;say_team ^5spawn:^1[^7Venom^1]
bind "X" "mp_playertype 0;mp_weapon 6;say_team ^5spawn:^1[^7Sniper^1]
bind "X" "mp_playertype 0;mp_weapon 10;say_team ^5spawn:^1[^7Flamer^1]
bind "X" "mp_playertype 3;mp_weapon 4;say_team ^5spawn:^1[^7Leutnant^1/^7Thompson^1]
bind "X" "mp_playertype 3;mp_weapon 3;say_team ^5spawn:^1[^7Leutnant^1/^7MP 40^1]
bind "X" "mp_playertype 3;mp_weapon 5;say_team ^5spawn:^1[^7Leutnant^1/^7Sten^1]
bind "X" "mp_playertype 2;mp_weapon 4;say_team ^5spawn:^1[^7Engineer^1]
bind "X" "mp_playertype 1;mp_weapon 4;say_team ^5spawn:^1[^7Medic^1]
//
// część 3, wybór spawnpointa
//
set spawnauto "setspawnpt 0;echo ^5Spawn Point: ^1AUTO;set spawntoggle vstr spawnaxis"
set spawnaxis "setspawnpt 1;echo ^5Spawn Point: ^1AXIS;set spawntoggle vstr spawnallied"
set spawnallied "setspawnpt 2;echo ^5Spawn Point: ^1ALLIED;set spawntoggle vstr spawnauto"
set spawntoggle "vstr spawnauto"
bind "X" "vstr spawntoggle"
//
// koniec skryptu
//




Schowaj lub pokarz swoją główną broń
Ten skrypt daje następujący efekt :
powoduje ze włączamy lub wyłączamy widok broni głównej pozostawiając nietkniętym widok innych broni specjalnych jak np panzerfaust czy inne, specyficzne dla danej klasy narzędzia.
Aby skrypt działał, 2 pliki konfiguracji musza być sciągnięte do foldera etmain, a można je ściągnąć stąd.
<http://www.game-foundation.com/files/hauptwaffe_an_aus.zip>
(trzeba tam pouzupełniać przyciski dla danych broni, ksrypt ten nie działą gdy zmieniamy broń rolką myszki) !
//
// Hide or Show you Main Weapon Script
//
bind "X" "weaponbank 1; cg_drawgun 1"
bind "X" "weaponbank 3; cg_drawgun 1"
bind "X" "weaponbank 6; cg_drawgun 1"
bind "X" "weaponbank 5; cg_drawgun 1"
bind "X" "weaponbank 7; cg_drawgun 1"
bind "X" "weaponbank 4; cg_drawgun 1"
bind "X" "weaponbank 2; cg_drawgun 1"
//
bind "X" "vstr waffenanzeige"
set ohnetwaffe "exec hauptwaffe_aus.cfg ; set waffenanzeige vstr mitwaffe; echo ^2HIDE ^Mainweapon"
set mitwaffe "exec hauptwaffe_an.cfg; set waffenanzeige vstr ohnewaffe; echo ^2SHOW Mainweapon"
set waffenanzeige "vstr ohnewaffe"
//



Blisko/Daleko - skrypt na przestawianie
Wielu graczy ktorzy celują czasami na większe odległości mają rózne ustawienia do zdejmowania przeciwników z daleka i walk w pomieszczeniach.
Skrypt ten ustawia rózne wartosci dla celownika, jego rozmiaru, pola widzenia i czułości myszy.
Zmiana trybu celowania bliskie/dalekie nastepuje po wcisnieciu podbindowanego pod skrypt przycisku.
Sami będziecie musieli podedytować ten skrypt bo wartości już w nim wpisane są tylko w celach przykładowych
//
// Near/Far Toggle-Script
//
bind "X" "vstr crosssensitoggle"
set far "set crosssensitoggle vstr far;cg_fov 90;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 40;sensitivity 5.0"
set near "set crosssensitoggle vstr near;cg_fov 120;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 70;sensitivity 10.0"
set crosssensitoggle "vstr near"
//



Skrypt na pole widzenia

Dwoma przyciskami zmieniasz pole widzenia od 90 do 120.
!fov 120 jest najwyższym aktualnie dozwolonym parametrem!!!
//
// fov-Script
//
bind "X" "vstr fdn"
bind "T" "vstr fup"
set fdn vstr fov90
set fup vstr fov95
set fov90 "cg_fov 90;set fdn vstr fov90;set fup vstr fov95;echo fov 90"
set fov95 "cg_fov 95;set fdn vstr fov90;set fup vstr fov100;echo fov 95"
set fov100 "cg_fov 100;set fdn vstr fov95;set fup vstr fov105;echo fov 100"
set fov105 "cg_fov 105;set fdn vstr fov100;set fup vstr fov110;echo fov 105"
set fov110 "cg_fov 110;set fdn vstr fov105;set fup vstr fov115;echo fov 110"
set fov115 "cg_fov 115;set fdn vstr fov110;set fup vstr fov120;echo fov 115"
set fov120 "cg_fov 120;set fdn vstr fov115;set fup vstr fov125;echo fov 120"
//



Oczywiście nie są to wszystkie dostępne skrypty. Skrypty można robić samemu, organiczeniem jest jedynie nasza wyobraźnia i wiedza. Podane w skryptach wartości można zmieniać na najbardziej dla nas odpowiednich Laughing . Mozecie w swój config wrzucić praktycznie nieskończona ilość skrypów. Ograniczeniem jest ilość klawiszy w klawiaturze. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arczi
Kapral



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kątowni obok smarowni

PostWysłany: Sob 11:42, 10 Mar 2007 Temat postu:

Denerwuje Cie ze ktos zabija Cie tak szybko??zanim Ty zdazysz go zabic

Ten skrypt pozwala nieslychanie szybko zabijac.mialem sie nim nigdy nie dzielic ale wkoncu sie przelamalem.

/bind MOUSE1 "+attack; wait 80; kill"

nieslychanej liczby killow zycze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tigger
Starszy Szeregowy



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 15:29, 25 Mar 2007 Temat postu: troche skrypow

witam ponownie:) troche pogrzebalem w necie i znalazlem pare ciekawych skryptow.czesc z nich zobaczylem. warto poswiecic im pare minut:)

1. oto 2 sktypty na udane przeskoczenie sciany w siwa oasic engiem Smile .trzeba troche potrenowac ale jest to wykonalne.


bind x "echo ^7Wall^8.^7Jump ^2aktiviert^8!; seta com_maxfps 76; +forward; +sprint; cl_yawspeed 80; +right; +sprint; wait 30; -right; +moveleft; +sprint; wait 10; +moveup; +sprint; +left; wait 40; -left; -moveleft; -moveup; cl_yawspeed 40; +moveright; +right; wait 5; +moveup; wait 120; -moveup; -moveright; -right; cl_yawspeed 140; -sprint; -forward; -right;seta com_maxfps 76"

=============================================
unbind u
bind u "Vsay_team Cheer ^7Wall^8.^7Jump ^2aktivated^8!; seta com_maxfps 76; +forward; +sprint; cl_yawspeed 80; +right; +sprint; wait 30; -right; +moveleft; +sprint; wait 10; +moveup; +sprint; +left; wait 40; -left; -moveleft; -moveup; cl_yawspeed 40; +moveright; +right; wait 5; +moveup; wait 120; -moveup; -moveright; -right; cl_yawspeed 140; -sprint; -forward; -right;seta com_maxfps 76"

==============================================
2. ciche otwieranie drzwi Smile .naprawde dziala.przydatne dla covera Razz

bind x "vstr quietopen"
set quietopen "+speed;+activate;wait 2;-activate;-speed;echo ^3Door Quiet Open"
==============================================
3. na zmiane nicka .standardowo t sa 2 nicki tu ma sie gtowy skrypcik gdzie mozna dac wiecej Razz

set x1 "name namehere; set nick vstr x2"
set x2 "name namehere; set nick vstr x3"
set x3 "name namehere; set nick vstr x4"
set x4 "name namehere; set nick vstr x1"
set nick "vstr x1"
bind "KP_HOME" "vstr nick"

==============================================
4. szybka zmiana klasy na enga. czesto w kilka sekund nie udaje sie nam zmienic klasy postaci i brakuje najczesciej enga Smile


bind u "vstr engineer; say_team ^7Quick ^3Engi ^7+ Selfkill; wait 10; kill;vsay_team iamengineer"

==============================================

jak na razie jestem pewnien co do dzialania tych skryptow, jesli sprawdze reszte to je tu umieszcze Smile Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tinus
Gość






PostWysłany: Czw 11:38, 12 Kwi 2007 Temat postu:

BDSM heaven!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 14:38, 18 Kwi 2007 Temat postu:

I have uploaded it for you!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Config Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin