Guli
Marszałek
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:05, 09 Lut 2007 Temat postu: Bronie w Enemy Territory |
|
Knife
Normalne pchnięcie: 10 HP (20 jeżeli jesteś CovertOps)
Atak z tyłu: 101 HP (natychmiastowe zabicie jeżeli jesteś CovertOps na czwartym poziomie)
Coś ode mnie: Noża używam tylko wtedy gdy juz naprawdę nie mam naboi. No chyba że natrafi się okazja wbic go wrogowi w plecy. Nic nie daje takiej satysfakcji jak zabicie kogoś przy pomocy noża
(Colt /Colt Akimbo) (Luger /Luger Akimbo)
Trafienie w ciało: 18 HP
Trafienie w głowę z hełmem: 40 HP
Trafienie w głowę bez hełmu: 50 HP
Pojedynczy pistolet:
Czas przeładowania: ok. 1,5 sek Szybkostrzelność: 3-4 strzały/sekundę (zależnie od szybkości klikania, można również przytrzymac LPM) 8 pocisków w magazynku
Dwa pistolety (akimbo): (dostępne na czwartym poziomie Light Weapons)
Czas przeładowania: ok. 2,5 sek
Szybkostrzelność: 7-10 strzałów/sekundę (zależnie od szybkości klikania) 16 pocisków w magazynku
Coś ode mnie: Ta broń, pomimo iż na tle innych nie wygląda groźnie może sia wiele zniszczenia. Mi na przykład bardzo dobrze strzela sie z tych broni. Trzeba jednak pamiętac (szczególnie kiedy strzelamy z akimbo) żeby przy ciągłym strzelaniu delikatnie kierowac kursor do dołu (duży odrzut).
Thompson/MP40
Trafienie w ciało: 18 HP
Trafienie w głowę z hełmem: 40 HP
Trafienie w głowę bez hełmu: 50 HP
Czas przeładowania: 2,5 sekundy Szybkostrzelność: 6 strzałów/sekundę 30 pocisków w magazynku
Coś ode mnie: Są to standardowe bronie w ET. Najczęściej używane przez graczy i chyba najbardziej lubiane. Nie ma tu chyba co opisywac. Wszystkie staty macie na górze.
M1Garand/k43 (z lunetą) | M1Garand/K43 (z granatnikiem)
Trafienie w ciało: 34 HP (50 strzelając z trybu snajperskiego)
Trafienie w głowę z hełmem: 48 HP (80 strzelając z trybu snajperskiego)
Trafienie w głowę bez hełmu: 68 HP (100 strzelając z trybu snajperskiego)
8 pocisków w magazynku Engineer ma broń potrafiąca wystrzeliwywać granaty, natomiast
CovertOps na wersję z tłumikiem i lunetą.
Coś ode mnie: Są to podstawowe bronie snajpera. Ich zaleta? Można zabic jednym strzałem (oczywiście z trybu snajperskiego i celując w głowę) Wadą jest natomiat duży odrzut prz trybie snajperskim
Trafienie w ciało: 34 HP
Trafienie w głowę z hełmem: 48 HP
Trafienie w głowę bez hełmu: 68 HP
8 pocisków w magazynku Engineer ma broń potrafiąca wystrzeliwywać granaty, natomiast CovertOps na wersję z tłumikiem i lunetą.
Coś ode mnie: Jeśli chodzi o te bronie to dużym udogodnieniem jest granatnik. Trzeba wiedziec tylko kiedy i gdzie wystrzelic granat, a można zabic nawet kilku przeciwników. Jeśli jednak wystrzelimy ich za dużo musimy czekac aż nasz pasek mocy się zregeneruje.
Sten
Trafienie w ciało: 14 HP
Trafienie w głowę z hełmem: 40 HP
Trafienie w głowę bez hełmu: 50 HP
Czas przeładowania: 3 sekundy
Broń przegrzewa się po oddaniu 16 strzałów w serii a następnie stygnie przez 2 sekundy. 32 pociski w magazynku
Coś ode mnie: Sten jest bronią przeznaczoną dla Covert Opsa. Jest bardzo cicha, ale niestety nagrzewa sie, kiedy za długo przyciśniemy spust:(. To jest niewątpliwie wadą, ale mozna sie do tego przyzwyczaic.
FG42
Trafienie w ciało: 15 HP (30 strzelając z trybu snajperskiego)
Trafienie w głowę z hełmem: 40 HP (48 strzelając z trybu snajperskiego)
Trafienie w głowę bez hełmu: 50 HP (60 strzelając z trybu snajperskiego)
Czas przeładowania: 2 sekundy
Szybkostrzelność: 9 strzałów/sekundę
20 pocisków w magazynku
Coś ode mnie: Gdyby nie mała ilośc naboi w magazynku, byłaby to moja ulubiona broń.
Przemawia za nią szybkostrzelnośc. Kiedy dobrze wycelujemy można zabic wroga szybciej niż trwa mruganie . Broń posiada tryb snajperski, ale dla mnie strzelanie z niego wydaje się niemożliwe. Przy takim odrzucie wymaga to nie lada wprawy.
MG42
Trafienie w ciało: 20 HP
Trafienie w głowę z hełmem: 20 HP
Trafienie w głowę bez hełmu: 20 HP
Szybkostrzelność: 18 strzałów/sekundę
150 pocisków w magazynku
Coś ode mnie: MG42 jest przeważnie rozstawiona na mapie. Można również nosic ją ze sobą jeśli jesteśmy żołnierzem. Broń nagrzewa sie po wystrzelaniu serii. Można temu zapobiec strzelając krótkimi seriami. Wada? Ogromne zużycie amunicji. Chyba że jest to MG42, stacjonarne. Wtedy nie ma lmitu naboi.
Panzerfaust
4 pociski w magazynku
Coś ode mnie: Hhmmm... Nie ma chyba gracza, który nie zakochał się w tej broni. Wystarczy dobrze wycelowac, a z przeciwników zostaje mokra plama
Mortar
8 naboi w magazynku
Coś ode mnie: Nie jesteś dobry w zwartej walce? Albo może nie lubisz walczyc pod ostrzałem? Jeśli tak to to jest broń dla ciebie. Wystarczy znac mapkę i wiedziec, kiedy przeciwnicy maja spawn. Jeśli zgramy to ze sobą i wystrzelimy w odpowiednim momencie, pozbędziemy sie kilku wrogów. Korzystając z tej broni warto miec przy sobie Field Opsa, który będzie dostarczał nam naboi.
Flame Thrower
Płomień skierowany na przeciwnika obniża jego HP o 5 w bardzo szybkim tempie. Przeciwnik, będąc podpalony, ale nie stojąc w bezpośrednio w ogniu z miotacza, traci kolejne 30 HP.
Coś ode mnie: Miotacz ognia jest to wprost wymarzona broń na mapy z wąskimi korytarzami i ciasnymi zakamarkami. Pamiętaj jednak, aby podczas strzelania biegac na lewo i prawo. Tak aby pozostawac pod osłoną ognia. Broń ma jednak istotną wadę. Jeśli na danym serwerze
friendly fire jest wyłączony, nasz miotacz będzie istną maszyną produkującą teamkill-e. Jeśli jednak friendly fire jest włączony, to wtedy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|