Ad4m
Marszałek
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
|
Wysłany: Śro 20:41, 07 Lut 2007 Temat postu: Punktacja czyli ile i za co |
|
Podczas gry w ET w miarę postępów zostajemy nagradzani umiejętnościami. Istnieje 7 rodzajów umiejętności w tym: 2 umiejętności ( zmysł bojowy i bronie lekkie) dostępne dla wszystkich klas postaci w grze, oraz 5 umiejętności specyficznych dla każdej z klas postaci. Każda umiejętność ma 4 poziomy.
Każda następna umiejętność jaką dostaniemy podnosi nasze doświadczenie w grze a także dodaje nam dodatkowe punkty XP. A więc w miarę podwyższania się umiejętności nasze możliwości bojowe są coraz większe. Dostajemy także dodatkowe rangi i odznaczenia (medale)
Bronie Lekkie (Wszystkie klasy)
Rozwija się ona poprzez zabicie małą bronią lub karabinkami bez możliwości przybliżania. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś granatem, strzałem w nogi lub w korpus i 5 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś strzałem w głowę.
Poziom 1: Ulepszona używanie amunicji dla broni Lekkich
Po ponownym odrodzeniu się dostajemy jeszcze jeden dodatkowy magazynek.
Poziom 2: Szybsze przeładowywanie
Mamy możliwość przeładowywania broni o 35% szybciej
Poziom 3: Ulepszona obsługa Bronią Lekką
Nasze doświadczenie z pola walki pozwala na obsługiwanie broni z większą precyzją; Odrzut karabinu zmniejsza się o 35%, podczas gdy odrzut pistoletu, aż o połowę.
Poziom 4: Sprawność dla obsługi dwóch pistoletów
Nasza broń jednoręczna ma opcje zmiany na broń dwuręczną
Zmysł Bojowy (Wszystkie klasy)
Zmysł Bojowy jest to umiejętność nagradzana za przetrwanie w walce poprzez zwiększenie poziomu waleczności.
Przetrwanie w walce nagradzane jest zwiększeniem poziomu tej umiejętności. Gracz nie zyskuje nic jeśli przez 30 sekund nie będzie uczestniczył aktywnie w walce . Za każde 30 sekund uczestnictwa w walce (kiedy zadajemy niewielkie obrażenia) zyskujemy 2 pkt. doświadczenia (XP), za 30 sekund w w walce (kiedy zadajemy i doznajemy obrażenia) zyskujemy 5 pkt. doświadczenia (XP), za 30 sekund w w walce (kiedy zadajemy i doznamy obrażeń) zyskamy 8 pkt. doświadczenia (XP).
Poziom 1: Przydział lornetki
Poziom pierwszy daje możliwość lepszego zorientowania się w pozycji wroga dzięki otrzymanej lornetce.
Poziom 2: Ulepszona kondycja fizyczna
Na tym poziomie nasz pasek staminy będzie ładował się z przyspieszeniem o 160%.
Poziom 3: Ulepszone zdrowie
Mamy zwiekszoną ilość punktów życia o 15.
Poziom 4: : Zdolność wykrywania pułapek
Otrzymujemy zmysł odkrywania min wroga dzięki lornetce. Jeśli jesteśmy w bliskiej odległości od min, ukażą się one jako przejrzysty zarys.
Soldier
Za każde zabicie przeciwnika z ciężkiej broni uzyskuje się 3 punkty XP
Odznaczenia Soldiera
Poziom 1: Ulepszone zapasy pocisków
Twoje doświadczenie bojowe umożliwia kożystanie z pocisków z wiekszą efektywnością. Strzał z Panzerfausta lub moździerza zabiera o 1/3 mniej paska mocy niż poprzednio
Poziom 2: Biegłość w obsłudze broni ciężkich
Twoja techniczna wiedza sprawia ze ciężkie karabiny jak MG42 czy Browning będą chłodzić się 2 razy szybciej co przedłuży czas ostrzału bez przegrzania się lufy.
Poziom 3: Ulepszona zręczność
Twoja szybkość znacznie wzrasta. Wciąż będziesz spowolniony podczas obsługi Miotacza ognia ale podczas noszenia go chodzisz znacznie szybciej.
Poziom 4: Ulepszone posługiwanie się bronią
Masz takie umiejętności w posługiwaniu się bronią że zamiast pistoletu możesz umieścic SMG w inwentarzu i korzystać z niego gdy cieżka broń się przełądowuje lub skończyła się amunicja.
Medic
Medyk otrzymuje 1 punkt XP za każdą Apteczkę którą kogoś uleczy oraz 4 punkty XP za każde wskrzeszenie surowicą
Odznaczenia Medyka
Poziom 1: Amunicja dla Medyka
Medyk otrzymuje dodatkowy magazynek oraz granat na podstawowe wyposażenie.
Poziom 2: Ulepszone zapasy
Dodatkowe 2 surowice, rzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy zamiast 25%
Poziom 3: Pełne wskrzeszanie
Surowica wskrzesza teraz do pełnego poziomu zdrowia
Poziom 4: Adrenalina
Dodatkowa strzykawka do zaplikowania samemu sobie, blokuje na 10 sekund zużycie paska staminy oraz obniża wartość otrzymywanych obrażeń jakiegokolwiek rodzaju o 50%. Idealna by szybko pobiec pod ostry ostrzał i wskrzesić swoją druzynę.
Engineer
Inżynier dostaje 3 punkty XP za naprawienie pojazdu lub Karabinu stacjonarnego. Dostają punkty XP za budowanie lub niszczenie celów - 5XP za zadanie zabierające 50% paska mocy takie jak naprawienie gniazda Karabinu Maszynowego, 7,5 XP za zadanie zabierające 100% paska mocy takie jak naprawa czołgu lub 10XP za zniszczenie celu. Inżynierowie także dostają 3XP za zabicie przeciwnika Granatem Karabinowym, 4XP za zabicie miną lub dynamitem oraz 4XP za rozbrojenie miny przeciwnika oraz 6 XP za rozbrojenie dynamitu wroga.
Odznaczenia Inżyniera
Poziom 1: Ulepszone korzystanie z amunicji wybuchowej
W inwentarzu znajdziemy cztery dodatkowe granaty karabinowe oraz 4 dodatkowe granaty ręczne.
Poziom 2: Ulepszona zręczność
Doświadczenie z materiałami wybuchowymi pozwala uzbrajać i rozbrajać miny i dynamit dwa razy szybciej
Poziom 3: Ulepszone budowanie i niszczenie
Umiejętności inżyniera weterana oznaczają że naprawianie objektów i podkładanie dynamitu oraz min zabiera o 1/3 mniej paska mocy niż normalnie
Poziom 4: Kamizelka przeciwodłamkowa
Tylko eksperci w inżynierii którzy pokazali że potrafią przetrwać na polu bitwy otrzymują kamizelkę która pochłania 50% obrażeń od każdej wybuchającej broni.
Field Ops
Za każde zebrane pudełko amunicji dostajemy 1XP, za każdego przeciwnika zabitego nalotem dywanowym 3XP, artylerią 4XP oraz 5XP za zniszczenie celu którymkolwiek z nich.
Odznaczenia Field Opsa
Poziom 1: Ulepszone zapasy
Wydajnośc bojowa daje dostęp do ulepszonych zapasów, każdy pakunek amunicji będzie zawierał dodatkowy magazynek oraz będzie zużywał jedynie 15% zamiast 25% paska mocy
Poziom 2: Ulepszona sygnalizacja
Doświadczenie pozwala wzywać częściej wsparcie. Podczas wezwania Lotnictwa czy Artylerii zużywa się jedynie 2/3 paska mocy
Poziom 3: Ulepszone powietrzne i naziemne wsparcie
Ataki Artylerii i Lotnictwa trwają 2 razy dłużej zadając tym samym 2 razy więcej obrażeń
Poziom 4: Rozpoznanie Wroga
Doświadczenie obserwacyjne potrafi na zidentyfikowanie przebranego szpiega i podać jego koordynaty innym członkom drużyny.
Covert Ops
Każdy Covert Ops otrzymuje 5XP za zabicie strzałem w głowę, 3XP za zabicie strzałem w korpus lub inną częśc ciała, 3XP za wykrycie każdej miny oraz 5XP za przebranie się we wrogi mundur, 5XP za zabicie ładunkiem radiodetonacyjnym i 7XP za zniszczenie nim celu.
Odznaczenia Covert Opsa
Poziom 1: Ulepszone korzystanie z amunicji do broni z lunetą
Każdy pakunek z amunicją od Field Opsa zawiera jeden dodatkowy magazynek do twojej broni z Lunetą.
Poziom 2: Ulepszone sabotowanie i dezorientacja przaciwnika
Doświadczenie pozwala na używanie Ładunków radiodetonacyjnych i granatów dymnych częściej jako że ich użycie zajmuje o 1/3 mniej paska mocy.
Poziom 3: Kontrola oddechu
Umiejętności w obsługi broni snajperskiej redukuje odrzut i kołysanie broni podczas celowania o 50%
Poziom 4: Zabójca
Umiejętności w posługiwaniu się nożem pozwalają ci zabić wroga jednym tylko pchnięciem w plecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|