Forum o grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Podstawowy config serwera

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Własny Serwer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ad4m
Marszałek



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Wto 19:01, 20 Lut 2007 Temat postu: Podstawowy config serwera

Plik serwer.cfg znajduje się w naszym nowozainstalowanym ET w katalogu "etmain". Naszym zadaniem jest otworzenie go za pomocą notatnika i zmodyfikowanie w sposób najbardziej nam odpowiadający. Możemy rownież stworzyć całkowicie nowy plik ale po co Razz

A tutaj troszke przydatnych poleceń ktore mozemy zamieścić w naszym configu Wink

:: rcon > konta i hasła

rconpassword "" - tym poleceniem definiujesz hasło rcona
refereePassword "" - tym z kolei hasło sędziego
sv_privateclients "" - wartość tego paramtetru odpowiada za przywatne tudzież "pewne" konta, a jeszcze innymi słowy liczba, którą wklepiesz obok zadecyduje o ilości pewnych miejsc, które będą dostępne nawet jeżeli serwer będzie teoretycznie pełny
sv_privatepassword "" - żeby w/w parametr mógł wogóle dzialać musisz zdefiniować hasło za pomocą, którego ludzie będą się logowały na "zarezerwowane" im miejsca
sv_maxclients "" - przy pomocy tego ręcznie określasz ile slotów/miejsca powinniem mieć serwer. i tu jedna uwaga: jeżeli parametr sv_privateclients zdefiniowałeś na 4 a serwer posiada (sv_maxclients) 16 slotów to wolnych dla szarych userów pozostanie tylko 12. bierze się to z tego, że rezerwujesz miejsce innym (sv_macclients - sv_privateclients = dostępne miejsce dla lolków)
g_password "" - taki poleceniem definiujesz hasło dla wszystkich userów,wykluczając (privateclients, którzy w hierarchi są nieco wyżej). tak więc żeby ktoś mógł pograć na twoim serwie będzie musiał spytać proroków o hasło

:: rcon > właściwości gry

g_heavyWeaponRestriction "" - ten parametr odpowiada za restrykcje ciężkiej broni. wartość 100 oznacza możliwości przyzwania armagedonu. przydałby ci się jakiś program przeliczający żeby precyzyjnie określić tą wartość ponieważ wpływa ona na fieldopsów. nadając jej odpowiednią wartość możesz określić ile razy field wszyscy fieldopsi (z każdej drużyny) moga w ciągu minuty wezwac nalot/artylerie.
g_antilag "" - to jest 'taka" sprytna opcja dzięki, której można wygładzić ruchy cziterów z pingami, które sprawiają, że nie chodzą a teleportują się. uważaj bo przy większej ilości wykorzystanych dostępnych slotów serek może dostać laga.
g_complaintlimit "" - tutaj określasz ile razy można się poskarżyć na kogoś za tk przed kopem z serwera
g_friendlyFire "" - tego chyba nie trzeba tłumaczyć
g_minGameClients "" - określa przymusową ilość graczy która musi byc na serwie żeby wogóle zacząć gre. wartość zero wyłącza tą opcje
g_maxlives "" - dzięki tej opcji możesz określić ilość żyć przypadającą na każdego jednego gracza w trakcie trwania jednej mapy. po reconnect'cie wartość gra się wyzeruje (włącznie z xp). wartość "0" wyłącza opcje
g_alliedmaxlives "" - ilość żyć dla teamu allies'ów. wartość "0" wył. opcje
g_axismaxlives "" - ilość żyć dla teamu axis'ów. wartość "0" wył. opcje
g_teamforcebalance "" - siła drużyn mierzona w jednostakach graczy ma byc zrównoważona lub nie (ps. nie, serwer nie potrzebuje restartu żeby zmiana opcji została wprowadzona)
g_voiceChatsAllowed "" - ilość okrzyków w różnej postaci jaką można wydać w ciągu 30 sekund. wartość "0" sprawia, że można krzyczeć do woli
g_doWarmup "" - rozgrzewka przed każdą misja - jest (1) albo jej nie ma (0)
g_warmup "" - czas na rozgrzewkę określany w sekundach
g_spectatorInactivity "" - dopuszcza się do gry obserwatorów lub nie, tylko graczy
sv_pure "" - decydujesz czy serwer wpuszcza wszystkich czy tylko graczy z czystymi plikami wsadowymi gry, tj. tekstury, modele, etc.
sv_minping "" - nigdy nie używałem ale domyślam, że jeżeli zdefiniujesz wartość na "50" to nie wpuści nikogo z pingiem wejściowym poniżej 50
sv_maxping "" - serwer będzie wpuszczał tylko tych, którzy mają ping wejściowy poniżej progu, który określiłeś. uwaga: pingiem wejściowym, który jest mierzony 4 próbami. dlatego często-gęsto zdarza się tak, że ping-cziterzy mają przy wejściu ping poniżej progu a w grze 800 i nic ich nie wywala.
match_latejoin "" - określasz czy po rozpoczęciu kampani/misji gracze w dlaszym ciągu mogą się dołączać czy nie.
match_minplayers "" - minimum graczy żeby można było wogóle zacząć walke
match_mutespecs "" - wycziszanie obserwatorów (przydatna opcja)
match_readypercent "" - definiujesz w procentach ilu graczy musi zgłosić gotowość podczasz rozgrzewki żeby zacząć gre na...na serio
match_warmupDamage "" - obrażenie podczas rozgrzewki są/nie ma
team_maxplayers "" - maksymalna ilość graczy na każdą drużyne"
team_maxPanzers "" - maksymalna ilość panzer-lamerów na drużynę
sv_fps "" - tutaj określasz ile klatek ma rozdawać serwer każdemu graczowi. sugeruje się żeby wartość była w granicach 20-24 dla serwera 1,8ghz + 512ram + 24 sloty (sv_maxclients)
g_autofireteams "" - dzięki tej opcji po zalogowaniu się na serwer gracz dostaje na dzień dobry pytanie: czy chce dołączyć do fireteamu
logfile "" - serwer ma logować gadki i zdarzenia lub nie
g_log "" - koniecznie trzeba określić nazwę pliku jeżeli opcja wyżej jest włączona
g_gametype "" - tutaj określasz typ gry

:: rcon > głosowania

żeby się nie rozpisyć wszystkie opcje poniżej decydują o tym czy można w danej kwesti głosować (1) czy nie (0)

g_allowVote "" - określasz czy gracze wogóle mogą głosować
vote_limit "" - możesz zdefiniować maksymalną ilość głosowań przypadającą na jednego gracza. wartość "0" oznacza multum
vote_allow_comp "" - możliwość głosowania na ustawienia turniejowe
vote_allow_gametype "" - możliwość głosowania w kwesti typu gry
vote_allow_kick "" - możliwość głosowania o kopnięcie kogoś z serwa
vote_allow_map "" - głosowanie na dowolną zmianę mapy/kampani zmienę mapy
vote_allow_matchreset "" - głosowanie na resetowanie mapy
vote_allow_mutespecs "" - głosowanie na wycziszanie/danie głosu obserwatorom
vote_allow_nextmap "" - głosowanie na wczytanie następnej mapy
vote_allow_pub "" - głosowanie na publiczne ustawienia serwera
vote_allow_referee "" - głosowanie o wybór sędziego pośród graczy
vote_allow_shuffleteams "" - tzw. szufla - równoważenie sił drużynowych mierzonych w xp graczy. zupełnie zbędna na początku rozgrywki (**uj wie po co ludzie dają takie voty na dzień dobry)
vote_allow_swapteams "" - głosowanie na zmianę miejść. całe teamy zamieniają się drużynami
vote_allow_friendlyfire "" - głosowanie na FF
vote_allow_timelimit "" - głosowanie na ilość czasu. maks 99999 (nie zawsze wchodzi )
vote_allow_warmupdamage "" - głosowanie na obrażenia w czasie rozgrzewki
vote_allow_antilag "" - głosowanie na włączenie/wyłączenie antylaga
vote_allow_balancedteams "" - głosowanie na zrównowazenie sił drużyn mierzonych w jednostkach graczy
vote_allow_muting "" - możliwość głosowania na wyciszenie/przywrócenie głosu graczowi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 6:35, 17 Kwi 2007 Temat postu:

Busty mature tied and teased by three biches
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Własny Serwer Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin